18 October 2009

Goneh ke pulok...

Koi/kah/kawan minta maaf sebab baru berkesempatan membuat kemaskini blog. Almaklumlah, koi/kah/kawan ni bukannya blogger sepenuh masa. Kalau koi/kah/kawan tumpu 100% pada blog nih mau orang rumoh koi/kah/kawan lekatkan koi/kah/kawan ke dinding. Jadi koi/kah/kawan minta maaf sangat2 sebab lambat masukkan blog rodong2 semua.

Khas buat Illa: Minta maaf yek. Awok bagi URL saloh ke? Puas cari tak dapat tengok pun blog awok. Invited reader only? Kalau boleh bagi maklumat sekali lagi :P

Kepada yang bergaduh-gaduh di ruangan ahli mesyuarat tingkap tuh koi/kah/kawan minta maaf. Semua blog orang Pahang dialu-alukan sesangat untuk mendaftar di sini. Tak kira lah awok dari parti mana pun koi/kah/kawan senaraikan semuanya kalau awok bagi maklumat yang lengkap. Jangan gaduh-gaduh. Koi/kah/kawan buat blog ni nak satukan semua orang Pahang, bukannya nak memecoh belohkan orang Pahang kita sampai nok bertinju.

Kepada pemilik blog yang berkenaan koi/kah/kawan pohon berikan maklumat blog seperti berikut:

Jurublog:
Nama Blog:
Alamat URL:
Kategori:

Sebenornya koi/kah/kawan dah pun letakkan iklan kepada sesiapa yang berminat untuk memasukkan blog dalam "Indeks Himpunan Blog Pahang". Kalau perati betel2 ada koi/kah/kawan merohkan iklannya. Cuba tengok kat atas tuh:

[Perhatian: Sila sertakan maklumat di ruangan berikut ( Klik di sini ) untuk menambah blog anda di Indeks Himpunan Blog Pahang. Harap dapat diuar-uarkan kepada semua rakan blogger dari seluruh negeri Pahang Darul Makmur.]

Ada yang tuduh koi/kah/kawan ni berat sebeloh. Padahal koi/kah/kawan senaraikan semua orang yang hantor maklumat blog pada koi/kah/kawan dengan syarat mestilah orang Pahang. Takde lagi yang koi/kah/kawan tak senaraikan. Tak baik fitnah ke koi/kah/kawan macam tu sekali. Kalau kita semua perati, ada banyok blog yang dari PR dalam blogroll "Pandangan Politik Tanahair". Dan semua mereka nih, beri maklumat pada koi/kah/kawan untuk ditambah dalam senarai.

Pasal tuduhan blog nih nak raih iklan koi/kah/kawan sangkal fitnah tuh. Semua yang letok banner iklan dalam blog nih, semuanya percuma dengan niat ikhlas kerana Allah. Koi/kah/kawan tak minta sesen pun. Tanyalah tuan punya banner yang ada tuh. Memang pada mulanya koi/kah/kawan ada buat tawaran sesiapa yang berminat nak iklankan produk boleh iklan di sini dengan hanya RM5 sebulan. Muroh sesangat. Tapi bila ada yang nak letak iklan, koi/kah/kawan tak tergamak pulok ambil duit. Koi/kah/kawan buat secara percuma jeh sampai bila2. Tak baiklah tuduh koi/kah/kawan macam tuh.

Koi/kah/kawan pergilah melawat blog yang digaduhkan sangat tuh. Kenapelah diletok blog koi/kah/kawan ni di bahagian "Haluan Karat"? Biorlah....Goneh ke pulok. Orang sana lempor najis, koi/kah/kawan hulur bunga. Koi/kah/kawan tak mboh bergaduh bior pun kecik hati koi/kah/kawan nih.

Koi/kah/kawan memang tak paham dengan peel orang politik nih!

Apa pun koi/kah/kawan ucap terima kasih kepada semua yang terus menyokong blog ni dengan semangat bersatu padu sebagai orang Pahang! Kita orang Pahang wehhhhhhhh!! :)

Foto: Beavis & Butthead! Koi/kah/kawan suka tengok cerita nih, masa muda2 dululah :)

8 comments:

endiem said...

Sokong.. setuju amat koi..

illaieylla said...

alamak ye ke korg x dpt tgk blog kita. nak merajuk dah ingat korg x nak masukkan blog kita kat sini kan hehehe. ok lah kita bg sekali lg ye.

jurublog: illa

url: http://akuhanyaseorangperempuan.blogspot.com

nama blog: sebagai manusia, aku sayang padamu

kategori: umum

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

yastro said...

Keh pun setuju....bru 4low blog nie..

ღ.IZZAsensei.ღ said...

koi nk join...
Jurublog:izzasensei
Nama Blog:life of Izza Sensei
Alamat URL:http://izzasensei.blogspot.com
Kategori:bebas/personal

Zam said...

Siapa yg ada hobi numismatic boleh join blog kawan utk info etc. TQ

Jurublog: Zam Othman
Nama Blog: SIMPANKEMAS
Alamat URL: http://simpankemas.blogspot.com/
Kategori: Hobi/Business

prog muten said...

Mohon numpang promosi disini, mana-mana ghodong atau belia nak masuk Kolej Komuniti Temerloh dalam bidang Rekabentuk Perabot( lepasan SPM) , bolehlah kontek kat no koi ni 0195233829 atau 0122723104...kalau ada bakat dalam bolasepak atau futsal, boleh mewakili Kolej Komuniti Temerloh dalam sukan IPT

IBU PUSPITA said...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI