18 October 2009

Goneh ke pulok...

Koi/kah/kawan minta maaf sebab baru berkesempatan membuat kemaskini blog. Almaklumlah, koi/kah/kawan ni bukannya blogger sepenuh masa. Kalau koi/kah/kawan tumpu 100% pada blog nih mau orang rumoh koi/kah/kawan lekatkan koi/kah/kawan ke dinding. Jadi koi/kah/kawan minta maaf sangat2 sebab lambat masukkan blog rodong2 semua.

Khas buat Illa: Minta maaf yek. Awok bagi URL saloh ke? Puas cari tak dapat tengok pun blog awok. Invited reader only? Kalau boleh bagi maklumat sekali lagi :P

Kepada yang bergaduh-gaduh di ruangan ahli mesyuarat tingkap tuh koi/kah/kawan minta maaf. Semua blog orang Pahang dialu-alukan sesangat untuk mendaftar di sini. Tak kira lah awok dari parti mana pun koi/kah/kawan senaraikan semuanya kalau awok bagi maklumat yang lengkap. Jangan gaduh-gaduh. Koi/kah/kawan buat blog ni nak satukan semua orang Pahang, bukannya nak memecoh belohkan orang Pahang kita sampai nok bertinju.

Kepada pemilik blog yang berkenaan koi/kah/kawan pohon berikan maklumat blog seperti berikut:

Jurublog:
Nama Blog:
Alamat URL:
Kategori:

Sebenornya koi/kah/kawan dah pun letakkan iklan kepada sesiapa yang berminat untuk memasukkan blog dalam "Indeks Himpunan Blog Pahang". Kalau perati betel2 ada koi/kah/kawan merohkan iklannya. Cuba tengok kat atas tuh:

[Perhatian: Sila sertakan maklumat di ruangan berikut ( Klik di sini ) untuk menambah blog anda di Indeks Himpunan Blog Pahang. Harap dapat diuar-uarkan kepada semua rakan blogger dari seluruh negeri Pahang Darul Makmur.]

Ada yang tuduh koi/kah/kawan ni berat sebeloh. Padahal koi/kah/kawan senaraikan semua orang yang hantor maklumat blog pada koi/kah/kawan dengan syarat mestilah orang Pahang. Takde lagi yang koi/kah/kawan tak senaraikan. Tak baik fitnah ke koi/kah/kawan macam tu sekali. Kalau kita semua perati, ada banyok blog yang dari PR dalam blogroll "Pandangan Politik Tanahair". Dan semua mereka nih, beri maklumat pada koi/kah/kawan untuk ditambah dalam senarai.

Pasal tuduhan blog nih nak raih iklan koi/kah/kawan sangkal fitnah tuh. Semua yang letok banner iklan dalam blog nih, semuanya percuma dengan niat ikhlas kerana Allah. Koi/kah/kawan tak minta sesen pun. Tanyalah tuan punya banner yang ada tuh. Memang pada mulanya koi/kah/kawan ada buat tawaran sesiapa yang berminat nak iklankan produk boleh iklan di sini dengan hanya RM5 sebulan. Muroh sesangat. Tapi bila ada yang nak letak iklan, koi/kah/kawan tak tergamak pulok ambil duit. Koi/kah/kawan buat secara percuma jeh sampai bila2. Tak baiklah tuduh koi/kah/kawan macam tuh.

Koi/kah/kawan pergilah melawat blog yang digaduhkan sangat tuh. Kenapelah diletok blog koi/kah/kawan ni di bahagian "Haluan Karat"? Biorlah....Goneh ke pulok. Orang sana lempor najis, koi/kah/kawan hulur bunga. Koi/kah/kawan tak mboh bergaduh bior pun kecik hati koi/kah/kawan nih.

Koi/kah/kawan memang tak paham dengan peel orang politik nih!

Apa pun koi/kah/kawan ucap terima kasih kepada semua yang terus menyokong blog ni dengan semangat bersatu padu sebagai orang Pahang! Kita orang Pahang wehhhhhhhh!! :)

Foto: Beavis & Butthead! Koi/kah/kawan suka tengok cerita nih, masa muda2 dululah :)

6 comments:

endiem said...

Sokong.. setuju amat koi..

illaieylla said...

alamak ye ke korg x dpt tgk blog kita. nak merajuk dah ingat korg x nak masukkan blog kita kat sini kan hehehe. ok lah kita bg sekali lg ye.

jurublog: illa

url: http://akuhanyaseorangperempuan.blogspot.com

nama blog: sebagai manusia, aku sayang padamu

kategori: umum

Unknown said...

Keh pun setuju....bru 4low blog nie..

ღ.IZZAsensei.ღ said...

koi nk join...
Jurublog:izzasensei
Nama Blog:life of Izza Sensei
Alamat URL:http://izzasensei.blogspot.com
Kategori:bebas/personal

Zam said...

Siapa yg ada hobi numismatic boleh join blog kawan utk info etc. TQ

Jurublog: Zam Othman
Nama Blog: SIMPANKEMAS
Alamat URL: http://simpankemas.blogspot.com/
Kategori: Hobi/Business

zool said...

Mohon numpang promosi disini, mana-mana ghodong atau belia nak masuk Kolej Komuniti Temerloh dalam bidang Rekabentuk Perabot( lepasan SPM) , bolehlah kontek kat no koi ni 0195233829 atau 0122723104...kalau ada bakat dalam bolasepak atau futsal, boleh mewakili Kolej Komuniti Temerloh dalam sukan IPT